Page 54 of 92 FirstFirst ... 4444546474849505152535455565758596061626364 ... LastLast
Results 531 to 540 of 917

Thread: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

  1. #531
    Team Choca. Brad who?! Alanna's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    9,066

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Aww. Shawntel and Chantal are friends! They were talking on the bed in LV too.
    Big: You know, Manhattan has a lot of beautiful women.
    Carrie: What an amazing observation!
    Big: But the thing is, after awhile, you just wanna be with the one who makes you laugh.
    ~ Sex and the City

  2. #532
    FORT Fogey mnmhughes's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,961

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Yay Brantal!!!!

  3. #533
    Incurable Romantic ef13579's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    1,478

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Wow.... awkward.....
    TEAM CHANTAL //BOCA FOR BACHELOR

  4. #534
    FORT Fan peekabooitslily's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    55

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    If Brad doesn't show Psycho to the curb tonight, I just sure wish someone else would.

  5. #535
    Team Choca. Brad who?! Alanna's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    9,066

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Chantal, noooo!! I don't want to hear about Michelle again.

    ETA: Oh no, something else even more shocking. LOL.
    Big: You know, Manhattan has a lot of beautiful women.
    Carrie: What an amazing observation!
    Big: But the thing is, after awhile, you just wanna be with the one who makes you laugh.
    ~ Sex and the City

  6. #536
    Team Choca. Brad who?! Alanna's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    9,066

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Chantal WHAT?? Already?
    Big: You know, Manhattan has a lot of beautiful women.
    Carrie: What an amazing observation!
    Big: But the thing is, after awhile, you just wanna be with the one who makes you laugh.
    ~ Sex and the City

  7. #537
    FORT Fanatic
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    545

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    okay, I'm crying at Chantal and Brad, he is almost bitting his tongue he so wants to tell her he loves her

  8. #538
    That's all folks! Unklescott's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Dublin, OH
    Posts
    26,558

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Michelle looks like Skeletor IMO.

  9. #539
    FORT Fan grapenuts's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    256

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    I just noticed the Brad and Chantel both have a scar under their left eye.

  10. #540
    Incurable Romantic ef13579's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    1,478

    Re: *Spoilers* 2/7 Episode 6: The Bachelor 15

    Quote Originally Posted by Alanna;4183722;
    Chantal WHAT?? Already?
    Yeah, Chantal... don't you know the script??? That's only LCD stuff
    TEAM CHANTAL //BOCA FOR BACHELOR

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.