+ Reply to Thread
Page 3 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 21 to 30 of 92

Thread: 8/17 Show Discussion *Spoilers*

  1. #21
    Kaysar & Erika Fan Sarahgirl's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Buffalo, NY
    Age
    31
    Posts
    393
    I think they are being pretty hard on Perry. I mean there are 3 cooks that didnt show up and they expect him to just do everything perfectly right away. I mean give him a break! The guy is trying hard can't they see that

  2. #22
    FORT Fan
    Join Date
    May 2003
    Location
    Northeast Mississippi, sitting by the lake...
    Posts
    384
    I agree about Rocco's flirting...over the top. He quit learning about the waiter's problems and went back to shmoozing. Ugh!

  3. #23
    FORT addict
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    NJ
    Posts
    42
    of course they've got Pete holding a Coors...
    <3 Greta

  4. #24
    FORT Regular marvine's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    137
    Quote Originally Posted by genericwife
    They probably won't show Pete's routine unless he is wearing a Coors Lite t-shirt and flashing an AmEX card to the audience.
    yeah, they're drinking coors lite

  5. #25
    FORT Fan
    Join Date
    May 2003
    Location
    Northeast Mississippi, sitting by the lake...
    Posts
    384
    Quote Originally Posted by Sarahgirl
    I think they are being pretty hard on Perry. I mean there are 3 cooks that didnt show up and they expect him to just do everything perfectly right away. I mean give him a break! The guy is trying hard can't they see that
    Yeah, these people seem to have an every man for himself attitude rather than working as a caring team. No wonder they have so many quitting.

  6. #26
    FORT Fan genericwife's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    163
    Wow! Pete bombed.

  7. #27
    FORT Fogey CantGetNuf's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Age
    44
    Posts
    1,389
    OMG!! That was soooooo bad! Pete what were you thinking??!

  8. #28
    FORT addict
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    NJ
    Posts
    42
    aww poor Pete, i cant believe they hated him soo much...
    <3 Greta

  9. #29
    FORT Fan genericwife's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    163
    Quote Originally Posted by uselessdevotion
    aww poor Pete, i cant believe they hated him soo much...
    I believe it. He wasn't funny. And NYC is the last place to be joking around about bombs and terrorists.

  10. #30
    Kaysar & Erika Fan Sarahgirl's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Buffalo, NY
    Age
    31
    Posts
    393
    YAY! Heather and Perry are together- they make a cute couple!(I know its kinda sappy)

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.