+ Reply to Thread
Page 8 of 16 FirstFirst 12345678910111213141516 LastLast
Results 71 to 80 of 156

Thread: 9/01 Show Discussion Thread **Spoilers**

  1. #71
    Mikey's biggest fan Wenders's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Austin
    Age
    32
    Posts
    2,459
    I agree with Mahi....fountain does not belong in that neighborhood...let's brag to our neighbors that we were on a reality show
    ugh. I don't get time to watch TV anymore, much less hang out at the FORT.

    But don't you worry, I'll be back in full force on or about November 3rd.

  2. #72
    FORT Fan Selkie's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    360
    Quote Originally Posted by Wenders
    um, that house looks really out of place in that neighborhood
    Yeah, hope they install a top notch security system for the biggins !

  3. #73
    . karen14's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Texas. Where else?
    Age
    45
    Posts
    3,524
    Hmmmmm, Methinks Dr. Phil Jr. needs to work on his interpersonal skills...

  4. #74
    FORT Fan
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    310
    Dang, forget this house stuff, I think those 2 should duke it out in the ring.

  5. #75
    Mikey's biggest fan Wenders's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Austin
    Age
    32
    Posts
    2,459
    Not to doubt a FOX reality show, but I wonder if this house took more than 7 days....
    ugh. I don't get time to watch TV anymore, much less hang out at the FORT.

    But don't you worry, I'll be back in full force on or about November 3rd.

  6. #76
    . karen14's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Texas. Where else?
    Age
    45
    Posts
    3,524
    Quote Originally Posted by Wenders
    Why is their house pink?
    Yeah, looks like a Miami house. Brick is the thing here in Texas.. Even more out of place.. I don't think those security bars are going back up.

  7. #77
    . karen14's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Texas. Where else?
    Age
    45
    Posts
    3,524
    Off topic, but it appears I'm the only idiot in here who can't figure out how to get my own avatar..... That's what happens when you grew up in the 80's and you thougt pong on Atari was the most amazing thing in the world. I still remember being Soooo Impressed when a friend had a vcr. I was baffled how you could tape one show while watching another...

  8. #78
    FORT Fogey AIWANNABE's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    The Big Brother House
    Posts
    9,833
    Quote Originally Posted by karen14
    Yeah, looks like a Miami house.


    Straight from Miami.

  9. #79
    . karen14's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Texas. Where else?
    Age
    45
    Posts
    3,524
    Complete in three hours!!!!!!!! My !@#$... I think not..

    ETA: oops, never mind.. i need to quit posting and pay attention to this show

  10. #80
    Fool... but no pity. Krom's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    21,565
    Thems Biggins looked a LOT better next to Tammy Nakamura than they do on their own.

    Has "Extreme Makeover: Home Ed." ever COMPLETELY built a house foundation up in 7 days? I know they've done close, but this seems a bit more.

    I'm not sure I like this formula as much as EM:HE. I'd like to spend more time in the house. The "life makeover" stuff is like "Queer Eye", but watered down way too much. Even the extra hour doesn't seem enough to cover all of this.
    Last edited by Krom; 09-01-2004 at 09:29 PM.

    "You don't rehearse Mr. T, you just turn him loose."
    -----Sylvester Stallone, on Mr. T-----

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.