+ Reply to Thread
Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 11 to 20 of 73

Thread: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

  1. #11
    is mostly lurking... Secret's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    2,352

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    Quote Originally Posted by psycobabe007;2668779;
    Is that woman dragging that chiffon really over the grass?
    OMG
    She's very.. different. The dress? Ummm... hmm.

  2. #12
    FORT Fanatic
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    466

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    "don't go into the fear box people............."

  3. #13
    uhhmmmm yeah? firechica's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    just this side of sanity!
    Posts
    742

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    oh gosh - i thought we were done with santino -- no no noooooooooo
    Don't let the fear of striking out hold you back. -Babe Ruth
    I know right from wrong... wrong is the fun one

  4. #14
    Here's to NEXT YEAR! cubsfan55's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    642

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    Quote Originally Posted by firechica;2668812;
    i think i might be afraid of christain -- i'm not sure just yet LOL --
    HA!!
    But at a quick glance, I kinda liked the colors and style of his design tonight. But that's compared to some others that are verrrrrry !?!?
    Impossible things are being done every day.

  5. #15
    FORT Fanatic
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    466

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    santino blog? cmon people, where's Jay???????

  6. #16
    Here's to NEXT YEAR! cubsfan55's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    642

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    Quote Originally Posted by firechica;2668827;
    oh gosh - i thought we were done with santino -- no no noooooooooo
    Actually, he keeps popping up in different places. Just this last week he was on VH1's America's Most Smartest Model!


    ...Yes, I'm lame...
    Impossible things are being done every day.

  7. #17
    uhhmmmm yeah? firechica's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    just this side of sanity!
    Posts
    742

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    hand measure -- is her model a horse? what the heck! LOL
    Don't let the fear of striking out hold you back. -Babe Ruth
    I know right from wrong... wrong is the fun one

  8. #18
    FORT Fanatic
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    466

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    ok...............christian.... ........boy? girl?

  9. #19
    uhhmmmm yeah? firechica's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    just this side of sanity!
    Posts
    742

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    Quote Originally Posted by autumnsessence;2668861;
    ok...............christian.... ........boy? girl?
    boy - so the bio says --
    Don't let the fear of striking out hold you back. -Babe Ruth
    I know right from wrong... wrong is the fun one

  10. #20
    Here's to NEXT YEAR! cubsfan55's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    642

    Re: Project Runway 11/14 Discussion Thread **Spoilers**

    Make up scenes!!

    I wonder if we'll get our weekly lesson on how to do the smokey eye effect...or whatever the thang is this season...
    Impossible things are being done every day.

+ Reply to Thread
Page 2 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.