+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 33

Thread: 4/04 Show Discussion **Spoilers until 1am**

  1. #11
    ♥ paradise hotel starsprite's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Vancouver, BC
    Age
    30
    Posts
    761
    ^Heheh! :p


    Lenny keeps making these wierd facial expressions though!! But yah he looks much better.
    Yahtzee! Game on! We will make your life here a living hell. She's constantly in my ear, constantly in my ear. I'll see you in Arizona...with about 50 guys. If you thought you were running sh*t, that's gonna change!

  2. #12
    ♥ paradise hotel starsprite's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Vancouver, BC
    Age
    30
    Posts
    761
    Aaww they finally kissed <3
    Yahtzee! Game on! We will make your life here a living hell. She's constantly in my ear, constantly in my ear. I'll see you in Arizona...with about 50 guys. If you thought you were running sh*t, that's gonna change!

  3. #13
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    wooohooo Brad I'm on my way over! :LMAO

  4. #14
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    I really kind of feel bad for her but they seem to really, really like each other

  5. #15
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    Quote Originally Posted by starsprite
    ^Heheh! :p


    Lenny keeps making these wierd facial expressions though!! But yah he looks much better.

    Ya Lenny still has that "geek" factor but at least he has a chace now

  6. #16
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    ok Star ready for Heathers last ditch thong effort to steal Gabe? so so childish...Heather said "now Denise will be the loser" funny.....had she thought about that Gabe has 2 children with Denise and will ALWAYS be connected to her in some way
    hmmmm...
    Last edited by Wisconsinswede; 04-04-2004 at 09:45 PM.

  7. #17
    ♥ paradise hotel starsprite's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Vancouver, BC
    Age
    30
    Posts
    761
    I know!!! Heather acts like she is still in high school...and seriously she was what a sophomore when her and Gabe dated so around 15?? They couldn't have even dated for that long I'm sure. She needs to get over it! Marriage/children is a much larger bond.


    Aww Lenny is so sweet when he's nervous!
    Yahtzee! Game on! We will make your life here a living hell. She's constantly in my ear, constantly in my ear. I'll see you in Arizona...with about 50 guys. If you thought you were running sh*t, that's gonna change!

  8. #18
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    Quote Originally Posted by starsprite
    Aww Lenny is so sweet when he's nervous!
    I know I feel he deserves a chance....not my type but hope he does ok.

    I just want to hand Stacy a sandwich.....dang that girl looks like Kate Moss

  9. #19
    ♥ paradise hotel starsprite's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Vancouver, BC
    Age
    30
    Posts
    761
    Hahah ya she is super skinny.


    This whole skinny dipping thing...ahh I dunno.

    'I'm so much better than Denise' hahaha get over yourself sweetie.
    Yahtzee! Game on! We will make your life here a living hell. She's constantly in my ear, constantly in my ear. I'll see you in Arizona...with about 50 guys. If you thought you were running sh*t, that's gonna change!

  10. #20
    REALITY BITES Wisconsinswede's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    592
    Quote Originally Posted by starsprite
    Hahah ya she is super skinny.


    This whole skinny dipping thing...ahh I dunno.

    'I'm so much better than Denise' hahaha get over yourself sweetie.

    Woooza I cant believe she said that.

+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.