+ Reply to Thread
Page 1 of 13 1234567891011 ... LastLast
Results 1 to 10 of 124

Thread: What's Your Stripper Name??

  1. #1
    FORT Fogey MollyRose's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    New Mexico
    Age
    52
    Posts
    831

    What's Your Stripper Name??

    Okay, here's how it goes:

    Take the name of your first pet + your mother's maiden name.

    Mine is Peppy Donovan!!


  2. #2
    FORT Fogey
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Waiting to watch the red carpet
    Age
    48
    Posts
    3,007
    lol,, I think we have this somewhere,, but I thought it was your pets name and the first street you lived on>> anywhoo.. mine would be Dusty Remington!

  3. #3
    It ain't easy being green Wayner's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    But being blue is more work.
    Age
    50
    Posts
    4,952
    I prefer first pet and first street you lived on: Buster Bronco.
    Last edited by Wayner; 01-09-2003 at 08:20 PM.

  4. #4
    FORT Fogey
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Waiting to watch the red carpet
    Age
    48
    Posts
    3,007
    ohhh wayner,, buster bronco huh?? Got that horse thing going on don't you! O FYI IMO I think you look like the guy Wayne on The Bachelorette... hmmmmmm is that you w/ a little hair addition perhaps?

  5. #5
    MenInUniform
    Guest
    oh no....I had 4 pets at a time most of my life, 2 cats, 2 dogs. Only one of them would make a good strippers name.

    Trixie P. (long Polish name)

  6. #6
    Adelitas Way 7.14.09 libra1022's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Orlando, Florida
    Age
    43
    Posts
    3,222
    Don't like it with the maiden name...mine would be Marmalade DeGroat. But with the first street I lived on it's Marmalade Fairway which definitely fits better.

  7. #7
    It ain't easy being green Wayner's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    But being blue is more work.
    Age
    50
    Posts
    4,952
    Yeah, that's me, FG. I figured if I wore a rug that my wife wouldn't recognize me on TV.

    Yep, lived on Bronco Lane as a kid.

    I taped The Bachelorette last night but didn't watch. Now I must so I can see who you think I look like.

  8. #8
    Princess
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Wonderland
    Posts
    2,777
    Hmmmm... I feel compelled to give a word of caution here:
    One of the verification questions they usually give when you call a bank (or such) about your account is your mother's maiden name.
    Also, if you have forgotten your password to some internet account, one of the verification questions you may choose to use is your pets' name.

  9. #9
    Sleeping with George W
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Dallas
    Posts
    869

    Re: What's Your Stripper Name??

    Originally posted by MollyRose
    Okay, here's how it goes:

    Take the name of your first pet + your mother's maiden name.

    Mine is Peppy Donovan!!

    Heh ... my first pet's name was Peppy too, but we spelled it Pepe.

    I had also heard this before as your pets name and your middle name, or your pet's name and the street you lived on when you went to kindergarten.

    Agree totally with Modesty ... not going to give out my mother's maiden name online for the reasons she stated.

    Based on the other formulas, my name would be Peppy Lee or Peppy Kimberly.

  10. #10
    It ain't easy being green Wayner's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    But being blue is more work.
    Age
    50
    Posts
    4,952
    Very good point, Modesty. I've removed the part with my mom's maiden name. And Buster isn't the pet I've used as a password - ever. He's been got since the 80's.

+ Reply to Thread
Page 1 of 13 1234567891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.