+ Reply to Thread
Page 1 of 14 1234567891011 ... LastLast
Results 1 to 10 of 138

Thread: 1/31 Show Discussion **spoilers**

  1. #1
    That's all folks! Unklescott's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Dublin, OH
    Posts
    26,558

    1/31 Show Discussion **spoilers**

    Please keep all discussion of tonight's show in this thread only until 1 a.m. Eastern or you're fired! Thanks and enjoy the show!

  2. #2
    Bloomin' FoRT Fanatic! ness's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Roseland!
    Posts
    10,107

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Omarosa is TRULY a two-faced, cowardly witch.

    She talks trash about Carol before Carol comes in, then has the brass ones to give Carol a hug when she comes through the door?

    This woman would screw her own mother.
    "In a world of pollution, profanity, adolescence, broccoli, zits, ozone depletion, racism, sexism, stupid guys and PMS, why the hell do people still tell me to have a nice day?" - Unknown

  3. #3
    FORT Fanatic
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    466

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Quote Originally Posted by ness;2778116;
    This woman would screw her own mother.
    which is why she is on the show.

  4. #4
    Got wings 9/19/2012 buglover's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    CA
    Age
    40
    Posts
    13,195

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    She has a mother??!! If I were her mother I'd have eater her at birth....snnnnnaaaakkkee!
    Yup, with donuts!!

  5. #5
    Go Jackets! GT Mom's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Tokyo Baby!
    Posts
    3,772

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Vinnie's ex-wife is beautiful - but a bit on the cold side - no real emotion when she got the check.

    "It's a dog eat dog world out there and I'm wearing Milkbone underwear." - Norm from Cheers

  6. #6
    Bloomin' FoRT Fanatic! ness's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Roseland!
    Posts
    10,107

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Quote Originally Posted by autumnsessence;2778125;
    which is why she is on the show.
    Yeah . . .

    But Trump could've found somebody else to recycle, too!

    "In a world of pollution, profanity, adolescence, broccoli, zits, ozone depletion, racism, sexism, stupid guys and PMS, why the hell do people still tell me to have a nice day?" - Unknown

  7. #7
    Go Jackets! GT Mom's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Tokyo Baby!
    Posts
    3,772

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Oh - hi y'all! Crocs are the ugliest pieces of crap footwear I have ever seen!

    "It's a dog eat dog world out there and I'm wearing Milkbone underwear." - Norm from Cheers

  8. #8
    Go Jackets! GT Mom's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Tokyo Baby!
    Posts
    3,772

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    What's with Omarasa's flip-do? She ain't no Gidget!

    "It's a dog eat dog world out there and I'm wearing Milkbone underwear." - Norm from Cheers

  9. #9
    FORT Fanatic
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    466

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    ok, anybody think the men were told to create a "spy" situation? seems to me that they are a bit too egotistical to think that they would need to do that - i mean theyve won all the challenges fairly so far.

  10. #10
    Bloomin' FoRT Fanatic! ness's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Roseland!
    Posts
    10,107

    Re: 1/31 Show Discussion **spoilers**

    Quote Originally Posted by GT Mom;2778137;
    What's with Omarasa's flip-do? She ain't no Gidget!
    Nope!

    But the next thing we'll see is her showing up in the boardroom wearing a halo, and we ALL know she ain't no angel, either!


    "In a world of pollution, profanity, adolescence, broccoli, zits, ozone depletion, racism, sexism, stupid guys and PMS, why the hell do people still tell me to have a nice day?" - Unknown

+ Reply to Thread
Page 1 of 14 1234567891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.