+ Reply to Thread
Page 8 of 41 FirstFirst 123456789101112131415161718 ... LastLast
Results 71 to 80 of 405

Thread: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

  1. #71
    "SPYING" ButterflyFaery's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Never Never Land
    Posts
    5,972

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by Selkie;2584681;
    A platonic male friend of mine is watching this virtually with me.
    This show gives guys bad ideas. My friend is all excited saying this proves women get turned on and like competing against each other.
    Im trying to explain that NO in the real world, even if the guy is hot, women dont want to HEAR/SEE/KNOW about all the other women vying for him.
    He's not persuaded.....He says now he'll start telling chicks of interest about other chicks who want him.
    ROFL.
    well tell him HISTORY also shows us..mmmm...that the guy usually FORGETS that the competition is over AFTER he has chosen his final girl and it goes to his head...lol....they get a taste of having women chase them then live for it...
    SAVE THE WHALES..THE OCEANS DIE..WE DIE!!!

  2. #72
    FORT Fanatic Bethie's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    551

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by Selkie;2584681;
    A platonic male friend of mine is watching this virtually with me.
    This show gives guys bad ideas. My friend is all excited saying this proves women get turned on and like competing against each other.
    Im trying to explain that NO in the real world, even if the guy is hot, women dont want to HEAR/SEE/KNOW about all the other women vying for him.
    He's not persuaded.....He says now he'll start telling chicks of interest about other chicks who want him.
    ROFL.
    Be sure to let us know how that works out for him. I predict a few slaps to the face in his future. haha

  3. #73
    FORT Fanatic kittykat3006's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    New York
    Posts
    657

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Ok if Chris says that he's the sexiest bachelor ever one more time, I am going to puke.

  4. #74
    FORT Fogey armywife's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    3,385

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by TVDude;2584690;
    Women usually want what they can't get. And they LOVE to compete against other women and win, even if the prize is complete crap. (see Andy).
    OMG

  5. #75
    "SPYING" ButterflyFaery's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Never Never Land
    Posts
    5,972

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by kittykat3006;2584693;
    Ok if Chris says that he's the sexiest bachelor ever one more time, I am going to puke.
    good thing we didn't decide to make a drinking game out of it...lol...I would be passed out already
    SAVE THE WHALES..THE OCEANS DIE..WE DIE!!!

  6. #76
    FORT Fogey armywife's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    3,385

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by kittykat3006;2584693;
    Ok if Chris says that he's the sexiest bachelor ever one more time, I am going to puke.
    Just wait for "the best rose ceremony ever" lol

  7. #77
    My first love... TVDude's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    810

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Am I the only guy watching this show? lol

  8. #78
    FORT Fan Selkie's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    360

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Quote Originally Posted by TVDude;2584690;
    Women usually want what they can't get. And they LOVE to compete against other women and win, even if the prize is complete crap. (see Andy).
    Eh I guess Im an oddball then. I'd rather be friends with a guy first OR let him do the pursuing while I sit back and relax. LOL
    I'll pass along your words to my friend.

  9. #79
    FORT Fanatic Bethie's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    551

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Don't lie, Chris. You know you think he's dead sexy.

  10. #80
    Hating finales since 2006 finalefan's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,328

    Re: 9/24 Show Discussion Thread **SPOILERS**

    Hey all, just logged in but have been catching the show.

    I'm laughing pretty hard at how ABC keeps shoving down our throats the idea that Brad is "the hottest" and "the sexiest" bachelor ever. I don't think he's that great, sorry Brad-likers.

    I guess ABC thinks if they keep saying it, I'll believe it.

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.