View Poll Results: Which banner should we use?

Voters
170. You may not vote on this poll
  • 1

    12 7.06%
  • 2

    7 4.12%
  • 3

    2 1.18%
  • 4

    8 4.71%
  • 5

    0 0%
  • 6

    2 1.18%
  • 7

    1 0.59%
  • 8

    56 32.94%
  • 9

    3 1.76%
  • 10

    9 5.29%
  • 11

    5 2.94%
  • 12

    11 6.47%
  • 13

    32 18.82%
  • 14

    0 0%
  • 15

    5 2.94%
  • 16

    1 0.59%
  • 17

    16 9.41%
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 11 to 20 of 57

Thread: Banner Vote

  1. #11
    FORT Guru ThePinkOtterPop's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    California
    Posts
    956

    Re: Banner Vote

    I was torn between 13 and 8, but I voted for 13. Good luck! They're all beautiful!

  2. #12
    FORT Fan nexttopmodel's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Earth
    Posts
    184

    Re: Banner Vote

    8 is the banner.

    Wonderful use of textures and blend modes.

    Heck, even the creator's name and FORT is so beautifully positioned!

  3. #13
    Retired! hepcat's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    in a good place
    Posts
    27,046

    Re: Banner Vote

    What a wonderful group of entries. I'm so impressed by everyone's skills!
    You've gotta hustle if you want to earn a dollar. - Boston Rob

  4. #14
    FORT Fogey NoBody's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    2,135

    Re: Banner Vote

    Why isn't #13 winning? Number 8 is nice too, but I think would be nicer if the big picture of Jaslene wasn't sideways. Number 13 is easily th best one, IMO.

  5. #15
    ascension Celsiso's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Age
    24
    Posts
    932

    Re: Banner Vote

    Quote Originally Posted by NoBody;2402851;
    Why isn't #13 winning? Number 8 is nice too, but I think would be nicer if the big picture of Jaslene wasn't sideways. Number 13 is easily th best one, IMO.
    I just wanted to be creative and sort of create this long image of Jaslene that shows more of her instead of just a short picture of her in the middle.

    I'm not going to defend my own entry, but the textures, the colors, and the blending styles all took quite a while to adjust. I wish for the best banner to win, so good luck to all contestants!

  6. #16
    FORT Fogey NoBody's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    2,135

    Re: Banner Vote

    Oh, you're gonna make me feel bad about what I said. LOL. I do like your entree. I believe it probably took a while to do. I like the background, the other contestants, etc. I just wish yo had found some other way to put jaslene in there, lol.

  7. #17
    ascension Celsiso's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Age
    24
    Posts
    932

    Re: Banner Vote

    Quote Originally Posted by NoBody;2402864;
    Oh, you're gonna make me feel bad about what I said. LOL. I do like your entree. I believe it probably took a while to do. I like the background, the other contestants, etc. I just wish yo had found some other way to put jaslene in there, lol.
    No I totally respect your opinion haha! I knew I was taking a risk, and some people may like it, some don't. Just a difference in taste

  8. #18
    Former Princess Jinafire's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    2,005

    Re: Banner Vote

    I voted eight, most neatly put together picture in my opinion, nicely done!

  9. #19
    glamour. notsa13's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    your house.
    Age
    27
    Posts
    241

    Re: Banner Vote

    Celsiso...

    i heart your entry!

    since we can't vote... [bugger!], i'll verbally say it.

    well, for your entry. haha.
    i'm a heartbreaker. i'm a heartbreaker.

  10. #20
    VEGAS HAYY Goldenboy's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Savannah
    Age
    27
    Posts
    876

    Re: Banner Vote

    13 and 8 are the best, for sure
    too bad jaslene has to be in them =X

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.