Page 11 of 35 FirstFirst ... 23456789101112131415161718192021 ... LastLast
Results 101 to 110 of 344

Thread: Diana - Cycle 8

  1. #101
    Sara(C6) fan amazonophile's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Hurricane Alley
    Posts
    1,087
    Quote Originally Posted by Coconut Oil;2261534;
    Ok I admit I'm a fan. Her face is AMAZING. The only thing is my GOD i wish she wasnt a plus size model. I really do and it kills me because she'd be SO HOT. She's the best plus size model on the show, really.
    Quote Originally Posted by mayukhers112;2261555;
    Why don't you want her to be PS?

    And I love her, OMG. I totally think this girl wins the whole thing.
    Quote Originally Posted by Ultramarine;2261560;
    I really think she has the potential to go far. Her proportions are good and her face amazing.
    I was very pleasently surprised at how Diana poses but her weight is a little too much. I think she should take up sports like Jaeda(C7) did in cycle 7 and then she would be perfect. Diana`s height IMO is ideal for modeling. I think Diana will do well in any pic which shows alot of the legs because she is so tall.
    "New World Order" is an oxymoron. I miss Sara(C6). I miss Lauren(C10).

  2. #102
    alanaaa Coconut Oil's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    2,517
    Quote Originally Posted by mayukhers112;2261555;
    Why don't you want her to be PS?

    And I love her, OMG. I totally think this girl wins the whole thing.
    I think she'd be _perfect_ if she was about mm 30 pounds lighter?
    Top Models, Clear It Out~

  3. #103
    NATA NATA NATA HansN's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    256
    I think she's boring. Send her home, NOW!

  4. #104
    FORT Fogey
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    uh
    Posts
    5,017
    Quote Originally Posted by Coconut Oil;2261730;
    I think she'd be _perfect_ if she was about mm 30 pounds lighter?
    lol she'd be 169 then haha

    But still

    Mehh I don't know; she has an incredibly strong face but it'd be too plain if she was a regular sized model, you know? I know about the whole plain look that's in now, but...meh, I don't know lol

    But I still LOVE HER

    I think she will win and I want her to win

  5. #105
    Silent all these years... caragwapa's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Cebu City
    Age
    31
    Posts
    144
    She's my favourite plus size ever. Plus she's very calm and composed..

  6. #106
    Jenah! hi_guy18's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Australia
    Posts
    2,930
    Quote Originally Posted by mayukhers112;2261739;
    lol she'd be 169 then haha

    But still

    Mehh I don't know; she has an incredibly strong face but it'd be too plain if she was a regular sized model, you know? I know about the whole plain look that's in now, but...meh, I don't know lol

    But I still LOVE HER

    I think she will win and I want her to win
    would she still be a plus size at 169?

  7. #107
    FORT Fogey TunaFests's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Age
    26
    Posts
    3,858
    Quote Originally Posted by hi_guy18;2263689;
    would she still be a plus size at 169?
    yeah...Toccara was liek 150? Diana is a lot taller though

  8. #108
    Tyra, shut up. StarbucksLover's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    New York. =]
    Age
    22
    Posts
    910
    I have this strange feeling they're going to make Diana blonde for her makeover.

  9. #109
    FORT's Fiercest!!! Ruairidh1992's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Scotland,I'm Cold
    Age
    21
    Posts
    2,867
    Quote Originally Posted by StarbucksLover;2264245;
    I have this strange feeling they're going to make Diana blonde for her makeover.
    So do I.
    NOT(!) a Dominique fan*~

  10. #110
    FORT Fogey TunaFests's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Age
    26
    Posts
    3,858
    probably my favorite

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.